Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

V detailu zboží kromě katalogových fotek pro vás postupně fotím reálné fotografie.





DOPORUČUJI: VŠE PRO PATCHWORK

https://www.patchwork-studio.cz






Jak nakoupit

Jaké informace vás zajímají? Klikněte na příslušný odkaz nebo si postupně všechny informace přečtěte na této stránce... 
Způsoby a ceny doručeníVýhody nákupu v našem e-shopuJak objednat zboží • Obchodní podmínky

Způsoby a ceny doručení

Ceny za doručení po ČR při platbě předem na účet, příplatek za dobírku uveden níže.

Dopravu zdarma můžete mít při objednávce od 1.000 Kč a doručení na výdejní místo Zásilkovna, od 2.500 Kč při dopravě kurýr DPD nebo Česká pošta - Balík do ruky.

Dobírka 35 Kč.

Platba převodem na účet je možná na 2 různé účty - u Fio banky a M-Bank (čísla účtu uvedena níže). Po připsání částky odesíláme zboží následující pracovní den.

Platební karty bohužel nepodporujeme při žádném způsobu dopravy ani osobním vyzvednutí.

Osobní odběr zdarma je možný po předchozí domluvě v sídle v Praze 4 - Braníku. Bude vám vystaveno potvrzení EET.

 

DORUČENÍ NA ADRESU

KURÝR DPD nebo ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

  • při objednávce zvolte Doručení na adresu a následně zvolte kurýrní službu nebo Českou poštu.
  • doporučujeme platbu předem na účet, při platbě dobírkou příplatek 35 Kč.
  • DOPRAVA ZDARMA při objednávce od 2.500,- Kč
  • 50,- Kč při objednávce od 1.000,- do 2.499,- Kč
  • 90,- Kč při objednávce do 999,- Kč

ZÁSILKOVNA – 1 500 výdejních míst

  • ZDARMA při objednávce od 1.000,- Kč
  • 70,- Kč při objednávce do 999,- Kč
  • platba (hotově při vyzvednutí) možná dobírkou bez příplatku nebo platba předem na účet
  • mapu výdejních míst naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

OSOBNÍ ODBĚR V PRAZE 4 – BRANÍKU

  • ZDARMA. Domluvte se prosím předem na tel. 722 000 724. Lze platit pouze hotově, nelze platit kartou.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


DORUČENÍ NA SLOVENSKO

Zásilkovna - výdejní místo SK: poštovné 95 Kč, kurýrem DPD: poštovné 195,- Kč.

Platba předem na účet v CZK nebo eurech.

Objednávky prosím e-mailem. Pro doručení do jiných zemí např. do Rakouska nebo Velké Británie mě kontaktujte.

 

ČÍSLA ÚČTŮ PRO PLATBU PŘEDEM

mBank: 670100-2214073714/6210

FIO banka: 2001151627/2010

IBAN: CZ8520100000002001151627

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

INFO OHLEDNĚ BALENÍ ZBOŽÍ: Snažím se vždy zabalit zboží tak, aby došlo v nepoškozeném stavu. Balení znamená velké množství obalových materiálů, a abych byla co nejvíce ekologická, dá-li se to tak říci, tak používám – recykluji krabice od dodavatelů a i od jiného zboží, které různě získám včetně výplní. Občas ale musím používat i nové krabice, jak mi to vyjde či nevyjde.

 

POŠKOZENÝ BALÍČEK?

Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:

 

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

• v případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

 

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

• pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Výhody nákupu v našem e-shopu

Jak vybrat tu správnou panenku, aby se líbila? Jste na správné adrese. Panenky jsou moje hobby. Neprodávám ani prací prášky, tyčové mixéry nebo kola jako velké řetězce. Specializuji se jen a jen na krásné a originální panenky, které nejsou běžně k dostání. A zakládám si na skvělém servisu pro zákazníky. Část sortimentu objednávám přímo od výrobců v Německu, Španělsku, Anglii a Spojených státech. Jezdím také na specializovaný veletrh hraček do Norimberku (přístupný jen pro obchodníky, bohužel ne pro sběratelky-moje časté zákaznice).

 

Poradna před nákupem a 1 400 like na Facebooku, 100% hodnocení Heureka, 300 modelů ihned skladem

Pokud chcete s výběrem poradit, můžete mi zavolat na 722 000 724 (PO-PÁ 10-20 hodin, SO+NE 14-20 hod.) nebo napsat mail. Na 300 modelů panenek mám skladem. Na titulní straně najdete jen část sortimentu, celou nabídku hledejte v e-shopu (menu vlevo) v kolekcích značek a k tomu i doplňky pro panenky. Vyhledávat také můžete fulltextově. Panenky je možné si prohlédnou a zakoupit po předchozí domluvě v sídle společnosti v Praze 4-Braníku.

 

Před nákupem si můžete přečíst recenze na Heureka, kde jsem získala ocenění Ověřeno zákazníky nebo diskuse a spoustu fotek od spokojených zákaznic na našem Facebooku.

 

V detailu zboží kromě oficiálních propagačních fotografií přidávám i reálné fotky pro lepší představu o detailech panenek.

 

Zboží SKLADEM opravdu mám na skladě

Mám skladem na 300 modelů panenek. SKLADEM znamená, že zboží je v mém skladu ihned připraveno k odeslání (platba dobírkou) nebo vám ho odešlu ihned po připsání platby na účet. Pozor na konkurenční e-shopy, kteří vám v objednávkovém formuláři napíší upozornění - PROSÍM NEPLAŤTE, DOKUD VÁM NEPOTVRDÍME, ŽE JE ZBOŽÍ SKLADEM - mohou dostupnost zboží teprve ověřovat u subdodavatelů a dodat vám ho až za několik dní.

 

Zboží na objednání z katalogů

Nabízím nadstandardní službu a to objednání jakéhokoliv sortimentu z katalogů výrobců. Dodací lhůta zavisí na tom, zda je zboží u výrobce skladem, na rychlosti mezinárodní spedice a většinou vám zboží doručím do 3-4 týdnů. Některé populární kolekce panenek mohou být ale i několik týdnů před vánocemi vyprodány, objednávejte proto dostatečně včas.

Jak objednat zboží

Nákup v e-shopu probíhá bez registrace. Zboží je možno objednat i telefonicky.

 

• KROK 1 - Košík


Vyberte si zboží v nabídce e-shopu v menu vlevo v kolekcích značek a doplňků (na titulní straně je pouze částečný výběr) a vložte ho do košíku kliknutím na KOUPIT.

Pro využití dopravy zdarma na výdejní místa Zásilkovny se vám může zobrazit doporučení, za kolik ještě máte nakoupit. Zvažte nákup doplňků a ušetříte na poštovném.

Pokračujte v nákupu dalšího zboží nebo přejděte k výběru dopravy a platby.

Pokud chcete využít Zásilkovnu, doporučujeme nejprve na mapě poboček najít si pro vás tu nejbližší - v objednávce se mapy nezobrazují - odkazy: Mapy poboček Zásilkovna

 

Zvolte způsob dopravy - přímo uvidíte cenu podle výše vaší objednávky. Ceník uvádíme dále v tomto dokumentu.

• Doručení na adresu - v dalším kroku vyberte přepravní službu (Česká pošta) Balík do ruky nebo kurýra (DPD Private).

• Zásilkovna - v dalším kroku si vyberte, kde si chcete zásilku vyzvednout - je to rolovací seznam stovek poboček pro celou ČR (jen název města a ulice bez čp.!) - až po výběru konkrétní pobočky se vám zobrazí detaily jako adresa a otevírací doba. Proto naše doporučení nejprve si na mapách najít vaší pobočku.

• Osobní odběr Praha 4 - Braník - v dalším kroku prosím vyplňte vaší adresu (systém to vyžaduje, i když si zboží vyzvednete osobně)

 

Zvolte způsob platby

• platba dobírkou - u zboží skladem odešleme zásilku následující pracovní den.

• platba předem na účet - po připsání částky na náš účet (můžete vybrata 2 účty u MBanky nebo Fio banky) u zboží skladem odešleme zásilku následující pracovní den.

Při objednávce zboží na objednávku vás budeme kontaktovat s orientačním termínem dodání.

Pokračujte k dalšímu kroku stisknutím OBJEDNAT.


 

• KROK 2 - Dodací údaje

Zadejte vaše jméno, mail a telefon a doručovací adresu - ta se při volbě Zásilkovny vyplní podle zvolené pobočky.

Pokud nakupujete na firmu, můžete doplnit IČ a DIČ.

Poznámku využijte pro speciální přání s vaší objednávkou.

Zapomenete-li nějaké políčko vyplnit, systém vás upozorní a políčko barevně zvýrazní.

Stiskněte POKRAČOVAT.

 

 

• KROK 3 - Rekapitulace objednávky

Zkontrolujte si vaší objednávku a způsob dopravy, můžete se vrátit zpět do košíku, ale všechny dodací údaje budete muset vyplnit znovu!!

Jinak potvrďte Souhlas s obchodními podmínkami a klikněte na ODESLAT OBJEDNÁVKU.

 

• KROK 4 - Dokončení objednávky

Vaše objednávka je tímto potvrzena, přijde vám potvrzovací e-mail a u zboží skladem začneme chystat k odeslání, abyste se co nejdříve mohla radovat z vaší nové panenky (tato věta je psána s ohledem na to, že 99 procent našich zákazníků jsou ženy).

Děkujeme za důvěru a nákup v e-shopu Země panenek.

OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU

OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.zemepanenek.cz


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) podnikatele Gabriela Becková, se sídlem Pod Zemankou 14, 147 00 Praha 4, identifikační číslo: 05458382, zapsané v Živnostenském rejstříku - Úřad příslušný podle §71 odst. 2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 4 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese  www.zemepanenek.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1.6. Text obchodních podmínek vychází ze Vzorových obchodních podmínek APEK - Asociace pro elektronickou komerci a jsou v nich zapracovány požadavky nařízení Evropské unie pro obecné nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR (General Data Protection Regulation).

 

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Objednávání zboží probíhá bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

 

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1.    objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2.    způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3.    informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

V případě uvedení takové ceny, při níž je zjevné, že se jedná o chybu v psaní a číslech, není tato cena závazná a kupní smlouva není uzavřena.

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

v hotovosti na dobírku při doručení na výdejní místa nebo využití dopravy kurýrní službou nebo Českou poštou;

bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 670100-2214073714/6210, vedený u společnosti mBank nebo na účet č. 2001151627/2010, vedený u  Fio banky (dále jen „účet prodávajícího“);

v hotovosti v sídle prodávajícího (po předchozí telefonické dohodě).Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.  Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

4.9. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.  Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího .

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1.    má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2.    se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3.    zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4.    je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5.    zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy zemepanenek@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

10.2. Volbou práva dle tohoto článku obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

10.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

10.4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

10.5. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

10.6. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Gabriela Becková (Země panenek), Pod Zemankou 14, 147 00 Praha 4, adresa elektronické pošty zemepanenek@gmail.com, telefon 722 000 724.

 

V Praze dne 20. května 2018

 

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od smlouvy